Obchodné podmienky
1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY
1.1 Predávajúcim je spoločnosť GLOOM Management
o.z., Mieru 2250/21, Sabinov, 083 01, ktorá je zapísaná v registri občianskych
združení MV SR, reg.č. VVS/1-900/90-24006 IČO: 37941381, DIČ: 2021843131,
e-mail: eshop@chodnikobchodnakorze.sk
(ďalej len predávajúci).
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy
tovaru, ktorý predávajúci ponúka.
1.3 Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej
predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.
1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
2. OBJEDNÁVANIE
2.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na
web-stránkach predávajúceho,
2.2 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24
hodín emailom a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru.
Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v
dohodnutej cene podľa objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od objednania
tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť v Zákazníckej sekcii na web-stránke predávajúceho e-mailom na adrese: eshop@chodnikobchodnakorze.sk.
Po overení splnenia podmienok
zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom
alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená,
predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí
iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku
tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo
neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).
3. CENY
3.1 Predávajúci je/nie je platcom DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa
toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej
hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke
(pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.
4. PLATBY
4.1 Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet
predávajúceho na základe proforma (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej
objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s
potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť
nasledovne: a) prevodným príkazom zo svojho účtu,b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho,
4.2 Platba je možná iba v EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.
5. DODACIE PODMIENKY
5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 8
pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo
po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude
predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky. Ak
kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať
objednávku v súlade s bodom 2.5 týchto Obchodných podmienok.
5.3 Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre
vyskladnenie.
6. DORUČENIE TOVARU
6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie
z ponúkaných možností v objednávke: a) kuriérskou službou,b)
Slovenskou poštou, c) zaslaním
vstupenky na email.
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru
skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list. Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list, ak to vyžaduje povaha tovaru.
6.5 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie
kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru, ak sa tovar posielal kuriérskou
službou alebo Slovenskou poštou. Ak predávajúci posielal vstupenku emailom,
považuje sa za prevzatie vstupeniek odoslaný email so vstupenkami na emailovú
adresu kupujúceho.
6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za
poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca.
Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení
všetkých škôd prepravcom.
6.7 Predávajúci si vyhradzuje právo na situáciu, že v prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že bude nedostatok tovaru na sklade.
7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od
vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci
prevzal tovar) do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru.
7.2 Tovar na vrátenie musí byť:,a) nepoškodený,b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie), c) vrátane priloženého
dokladu o kúpe.
7.3 Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 7.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:a)
kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí, b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo
poškodenie tovaru počas prepravy), c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie).
7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je
predávajúci povinný: a) prevziať tovar naspäť, b) vrátiť kupujúcemu v lehote
najneskôr 15 pracovných dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu.
7.5 V prípade nesplnenia
niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok nebude
predávajúci akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený
na náklady kupujúceho naspäť.
8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE
8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru,
Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a
osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy
postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení
na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale
zákazník ho stratil.
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMÁCIE:
8.5.1. Čo najskôr nás informovať emailom na adrese: eshop@chodnikobchodnakorze.sk
alebo telefonicky o chybe výrobku.
8.5.2. Poslať produkt späť na adresu predávajúceho.
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1 Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či
zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu www.chodnikobchodnakorze.sk sú
zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o
ochrane osobných údajov. K poskytovaniu osobných údajov dochádza pri odoslaní
objednávky vo vyššie uvedenom internetovom obchode, a to v rozsahu údajov
uvádzaných vo formulári objednávky.
9.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v
súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním,
zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej
zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po
úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej
evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až
do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje
sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má
právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších
zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a
nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou
spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov
odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.
9.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod www.chodnikobchodnakorze.sk,
zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane
osobných údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou
určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala
a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii.
Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu
so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje
predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov
pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným
partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje
súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto
spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi
obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o
reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú
spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón,
e-mail, pohlavie.Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu,
vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
9.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností
zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané
v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská
Pošta). Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných
informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať
výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to
poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail eshop@chodnikobchodnakorze.sk
Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov
dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie. Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so
spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:
Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:
a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,
b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v
informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty
bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená
oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého
získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú
predmetom spracúvania,
e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych
osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú
predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o
ich vrátenie,
g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k
porušeniu zákona,
h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím
času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu
dotknutej osoby.
Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať
voči:
a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú
spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich
likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely
priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely
priameho marketingu.